Nieuwe start - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Amber Visser - WaarBenJij.nu Nieuwe start - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Amber Visser - WaarBenJij.nu

Nieuwe start

Door: Ikzelf

Blijf op de hoogte en volg Amber

18 Februari 2013 | Thailand, Bangkok

Normaal vind ik mensen die hele zeur verhalen over ziektes en ziekenhuizen op Facebook zetten vreselijk. Ik vind het aandachtsgeile zeurpieten die janken voor aandacht, negatieve aandacht is ook aandacht, dat soort mensen. Maar vandaag is de dag aangebroken dat ik me helaas, voor heel even, bij hen moet aansluiten. Ik dacht eerst dat ik het ziek zijn wel achterwege kon laten en m'n blog hervatten als ik weer wat interessants meemaakte, maar door het thuisfront en berichten op Facebook is het helaas al een beetje algemeen bekend geworden, dus schrijf ik voor de duidelijkheid maar een korte samenvatting.

6 februari: de dag Dat we naar chiang mai vetrokken, begon ik me in de middag steeds beroerder te voelen wat maar bleef. Waardoor we op 8 februari besloten bij het lokale ziekenhuis langs te gaan, waar ik nierbekkenontsteking bleek te hebben. Totaal 4 nachtjes in dat ziekenhuis gebleven om Daarna naar Bangkok te vliegen (voor de kenners: met een Airbus A300-600)
waar ik opgewacht werdt door Melchert. Hier zijn we ook nog naar het ziekenhuis geweest om na te kijken of alles in orde was (aangezien het ziekenhuis waar ik in gelegen had erg klein en oud overkwam). Uit de testen uit het ziekenhuis in Bangkok kwam dat het nu beter ging en dat wanneer ik m'n antibiotica kuur af zou hebben alles beter zou zijn & dat is dus nu!!

Daarom vertrekt Melchert vannacht weer naar Nederland en vlieg ik over een paar uur naar Koh Samui, een van de eilanden in zuid Thailand waar Gabrielle al is, om voor m'n gevoel eindelijk echt aan de reis te kunnen beginnen.

Iedereen nog bedankt voor de beterschapswensen! XXX

  • 18 Februari 2013 - 10:49

    Oma:

    Nou zeg, daar ga je dan weer. Dat ziet er paradijselijk uit zeg, op internet, de plaatjes van Koh Samui. Lekker weer samen met vriendin.
    Jammer genoeg kan ik je foto's niet openen. Vorige keer wel. Nou ja, ik zie ze gewoon heel klein. Melchert heeft zich wel geamuseerd zo te zien.
    Zorg goed voor jezelf!!! Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand & Cambodja

03-02-13 tot 19-03-13 naar Thailand & Cambodja met Gabrielle Laarhoven.

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2013

Cambodia

18 Februari 2013

Nieuwe start

06 Februari 2013

6 feb

04 Februari 2013

dag 1

01 Februari 2013

Vrijdag 1 februari
Amber

Actief sinds 18 Jan. 2013
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 4348

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 19 Maart 2013

Thailand & Cambodja

Landen bezocht: