6 feb - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Amber Visser - WaarBenJij.nu 6 feb - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Amber Visser - WaarBenJij.nu

6 feb

Blijf op de hoogte en volg Amber

06 Februari 2013 | Thailand, Bangkok

Gisteren wilden we eerst naar het Grand Palace gaan, maar na een zoektocht door parken, scholen en markjes bleken we na aankomst de verkeerde kleren aan te hebben en de entree prijs 500B te zijn (zon 15euro) dus zijn we weer met een tuktuk (driewielig karretje) naar huis gegaan.

Daarna naar het reisbureau gegaan om een treinticket Bangkok - Chiang Mai te kopen, waar bleek dat de trein vol zat, maar misschien zou er een extra trein komen, maar dat zou ze dan vandaag pas om 10:00 am weten. Gelukkig ging er een extra trein rijden en vertrekken we vanavond om 7:30 pm om daar de volgende dag rond 10:00 am aan te komen.

Gister avond zijn de we straat van de markjes en cafeetjes weer opgegaan. Daar is werkelijk alles te koop; zelfs rijbewijzen en vliegbrevetten.

Daar kwam ook een beroemde man aan. Want iedereen ging voor hem aan de kant en er stonden allemaal film camera's omheen, toen ik naar voren ging om naar hem te kijken gaf hij mij een hand en vroeg waar ik vandaan kwam. Mijn gesprek met hem werd verpest door een irritante pool die vroeg of ik uit Poland of Holland kwam en toen zei de beroemde man gedag en liep verder. In een van de winkels vroeg wie hij was en hij bleek van de government te zijn. Dus misschien kom ik nu wel op de Thaise tv! ;D

  • 06 Februari 2013 - 09:50

    Oma :

    Hoi Lief Amberlijn! Nu al beroemd in de eerste dagen van je reis. Ik geniet van je verslagen. Dank je en geniet blijvend! Oma

Tags: Bangkok,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand & Cambodja

03-02-13 tot 19-03-13 naar Thailand & Cambodja met Gabrielle Laarhoven.

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2013

Cambodia

18 Februari 2013

Nieuwe start

06 Februari 2013

6 feb

04 Februari 2013

dag 1

01 Februari 2013

Vrijdag 1 februari
Amber

Actief sinds 18 Jan. 2013
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 4336

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 19 Maart 2013

Thailand & Cambodja

Landen bezocht: